tavaszi

Ha már tényleg nagyon, nagyon, nagyon fáradtak vagyunk…

Ezekben a napokban azt kellene éreznünk, hogy produktívabbak vagyunk, mint valaha, kicsattanunk az egészségtől, és annyi energiánk van, ami karácsonyig kitart. Mégis sokan az évnek ebben a szakaszában vagyunk a legfáradtabbak, rossz a kedvünk, de sokan a tavaszi fáradtság jegyében szédülésre, hányingerre, ingerlékenységre is panaszkodnak.

Feltehetően a napokban merül ki a szervezetünkben tárolt vitamin és ásványi anyag készlet, ezért vagyunk a kelleténél álmosabbak és levertebbek. Ennek azonban nem kell így lennie, töltekezzünk testileg és lelkileg, erősítsük immunrendszerünket.

Vitamin

Ha tényleg kimerültnek érezzük magunkat, akkor vásároljunk multivitamin készítményt, s szedjük be az egész dobozt, többet azonban ne! Harminc nap múlva, mire elfogy, már lesznek friss zöldségek, inkább azokat együk!

Fotó: Pexels/CCO License

Ivás

Még ha nem is érezzük szomjasnak magunkat ezekben a napokban, fontos hogy rengeteget igyunk, el sem hisszük, mennyire felpörög tőle a szervezetünk és az agyunk.

Mozgás

Nem lehet megúszni, el kell kezdeni mozogni: kezdjük valami könnyűvel, menjünk el kirándulni a hétvégén, szívjunk friss levegőt, gyönyörködjünk az ébredező természetben még akkor is, ha legszívesebben az egész hétvégét a paplan alatt töltenénk csokival és romantikus filmekkel.

Omega-3

Fogyasszunk minél több Omega-3 zsírsavat, mely képes regenerálni és új energiákkal feltölteni szunnyadó szervezetünket. Együnk tengeri halat vagy busát, ezen kívül olívát, szóját, lenmagot, kendermagot, diót, mogyorót és hüvelyeseket.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


− 3 = 2

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>