clock-316604_640_1

5 tipp, hogy könnyebb legyen felkelni a reggeli edzéshez

Aki alapból nehezen ébred reggelente, annak egy órával korábban felkelni szinte fizikai fájdalmat okoz. Ráadásul azért, hogy edzéssel „sanyargassa” magát?! A reggeli edzés azonban bizonyítottan a leghatékonyabb, így megéri korábbra húzni azt az ébresztőt. Segítünk!

Fotó: iStock.com/ArthurHidden

  1. Amikor megszólal az ébresztő, ahelyett, hogy lenyomnánk a szundit, üljünk fel. Néhány másodperc után pedig álljunk fel, és mozgassuk át magunkat. Így sokkal kevésbé leszünk nyomottak, mintha 5-ször szundiztunk volna.
  2. Készítsük ki az edzőruhánkat már előző este, a kulacstól a cipőig. Olyan helyre tegyük, ahol ébredés után egyből meglátjuk. Ez segít abban, hogy visszanyerjük a motivációnkat.
  3. Eddzünk egy barátunkkal. Ha valaki miattunk felkelt hajnalok hajnalán, akkor mi is nagyobb valószínűséggel veszünk erőt magunkon.
  4. Jelentkezzünk be egy csoportos reggeli órára. A legtöbb edzőteremben levonnak egy alkalmat, ha regisztráltunk, de nem jelenünk meg. Mivel általában elég drágák a fitneszbérletek, valószínűleg lesz egy kis plusz motivációnk felkelni.
  5. Állítsuk be ébresztőzenének azt a számot, amitől mindig ránk jön a táncolhatnék. Remélhetőleg ez a reflex reggel is segít megmozdulni.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


8 × = 24

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>