zeller

Ételek, amelyek segítik a méregtelenítést

Főleg, ha reggel eszünk belőlük. Ébredés után az első gondolatunk a kávé, a palacsinta, a fánk, egy nagy adag rántotta szalonnával, vagy néhány szelet bundás kenyér. Pedig nem ártana olyasmit reggelizni, ami hosszan tartó energiát ad a nap elindításához, és ráadásul még segítik kiűzni a szervezetünkből a felhalmozódott méreganyagot is.

Ébredés után nagyon csábító lehet egy szénhidráttal teli reggeli, szendvics, lángos, szalonnás rántotta, fánk, péksütemények, palacsinta, bundás kenyér. Pedig nagy segítséget adhatunk a szervezetünk regenerálódásához, ha olyan ételt fogyasztunk reggelire, amely hosszan tartó energiát ad a nap elkezdéséhez, és hozzájárul ahhoz, hogy a felhalmozódott méreganyagot eltávolítsuk a testünkből.

Fotó: Pixabay/ CCO Public Domain

Válasszunk ezek közül reggelit

Brokkoli: nem a legnagyobb kedvenc, de a brokkoli az egyik legjobb detoxikáló étel, amit reggelire választhatunk.

Gabonafélék: különösen a zab vagy a quinoa, amelyek felgyorsíthatják az anyagcserénket.

Víz: az egyik legegyszerűbb reggeli ital, amely segít eltávolítani a méreganyagot a szervezetünkből.

Zöld tea: frissíti a testet és az elmét, energiát ad; emellett csökkenti a gyulladásokat és tele van antioxidánssal.

Gyömbér: adjunk gyömbért a teánkhoz vagy a reggeli italunkhoz, de még a zabkásánkba is belecsempészhetünk egy keveset. Merthogy állítólag a gyömbérnek is méregtelenítő hatása van.

Alma: segít megszabadulni a felesleges méreganyagoktól, ahogy a kivi és a körte is jó választás lehet, vagy a bogyós gyümölcsök.

Áfonyalé: reggeli italként segíthet a méreganyagok eltávolításában, mivel vízhajtó hatású, így tisztíthatja a májat is. És még a bőrünket is megszépítheti!

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


1 × 4 =

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>