alvas1

Praktikák nehéz éjszakákra

Van, hogy egész nap arra vágyunk, végre vízszintesbe kerüljünk, ám mire odaérünk, ahelyett, hogy aludnánk, éjszaka órákig forgolódunk. Az egész napi stressz és fáradtság olykor megakadályozza a nyugodt pihenést.

Ha mi is hasonló problémával küszködünk nap mint nap, érdemes az alábbi praktikák közül kipróbálni párat, hátha segítenek.

Magnézium

Egyes kutatások szerint a magnézium segít az elalvásban, fél órával lefekvés előtt együnk egy marék tökmagot, spenótot, de az is segíthet az ellazulásban, ha beveszünk egy magnéziumtablettát.

169pexels-photo-206441


A hálószobám

A hálószobában ne dolgozzunk, ne együnk, egyáltalán, csak pihenésre használjuk. Ha ott csak kikapcsolódunk, s mást nem csinálunk, belépve ebbe a térbe, agyunk azonnal átáll „pihenős üzemmódba”, ellazul, és könnyebben megy majd az alvás. Az sem baj, ha ez a lakás leghidegebb helyisége, egyes vélemények szerint 18 foknál nem kell hogy melegebb legyen itt.

Fürdő

Ha tudjunk magunkról, hogy nehezen alszunk el, lefekvés előtt vegyünk egy forró fürdőt, ami ellazítja az izmainkat.

Időpontok

Segíthet, ha mindennap azonos időben kelünk fel, igen, még hétvégén is, de az még jobb, ha minden este azonos időben megyünk ágyba. Ez segít majd a szervezetünknek abban, hogy tudja, mikor mi következik, a rendszertelenség csak összezavarja.

Levegő

Szellőztessünk ki lefekvés előtt, igyunk meg egy csésze forró gyógyteát, s csepegtessünk levendulaolajat a csuklónkra, dörzsöljük össze, majd simítsuk végig vele a halántékunkat is. A levendula kitűnő növény, jó az illata, s elűzi a stresszt.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


× 7 = 14

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>