ananas

Ezeket együk fejfájás ellen

A fejfájás bármilyen formája bosszantó, mindig rosszkor jön, és soha nem múlik el elég gyorsan. Mindenkinek megvan a saját maga kitapasztalt technikája, amit ilyenkor alkalmaz, hogy minél hamarabb megszabaduljon a nyomasztó fájdalomtól. A szakemberek szerint az sem mindegy, hogy mit eszünk fejfájás esetén. Íme néhány étel, ami segíthet elűzni a váratlan fájdalmat!

Burgonya: Na nem arra buzdítunk mindenkit, hogy egyen olajban sült krumplit, ettől nem kell félni. De ha feldaraboljuk, tepsire tesszük és a sütőben megsütjük a burgonyát, az már sokkal jobban hangzik, máris nagyobb kedvvel fogyasztjuk! A magas káliumtartalma miatt ajánlják a szakemberek fejfájás ellen. A héjában sült krumplit különösen!

Banán: Kálium- és magnéziumtartalma miatt lehet hatékony megoldás fejfájás esetében. A magnézium ugyanis nyugtató hatású, ami óriási segítség lehet, amikor „majd szétszakad”, amikor „hasogat”.

Fotó:Pexels/CCO Public Domain

Görögdinnye: Meglehetősen szezonális, de most épp szezonja van/lesz a görögdinnyének. A magas folyadéktartalma miatt javasolják a szakemberek, hiszen erre is szüksége van a szervezetünknek, az agyunknak, amikor fáj a fejünk. Ráadásul ebben a gyümölcsben is van kálium és magnézium.

Ananász: A friss ananász segíthet a fejfájás mérséklésében, megszüntetésében. Merthogy olyan enzimet tartalmaz, amely természetes fájdalomcsillapító hatású. Emellett gyulladáscsökkentő hatása is van. Ez a két pozitív tulajdonsága pedig sokat segíthet abban, hogy minél hamarabb véget vessünk a fejfájásnak.

Uborka: Ahogyan a görögdinnye, az uborka is jó fegyver a szükséges folyadék pótlására. Egy friss, ropogós uborka elrágcsálása tökéletes frissítő lehet – nem csak fejfájás esetben.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


− 2 = 6

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>