fej

Alternatív megoldások fejfájásra

Frontok jönnek, mennek, egyik nap még megfagyunk, a másik nap a hátsó kertben napozunk, mégis ki képes ezt követni? Nem csoda, ha ezeken a „frontos” napokon szinte mindenkinek fáj a feje. Mielőtt még azonban erős fájdalomcsillapítóhoz nyúlnánk, próbáljunk ki valami alternatív fájdalomcsillapító módszert.

Masszázs

Legalább öt percig masszírozzuk a halántékunkat vagy az orrnyergünket, esetleg keressük meg tenyerünkön azt a pontot, mely a fejünkkel van összeköttetésben. A lényeg itt az lenne, hogy ne adjuk fel 15 másodperc múlva, hanem tegyünk ki egy órát az asztalra, és legalább 5 percen keresztül csináljuk.

Magnézium

A fejfájásnak nagyon gyakran magnéziumhiány az oka. Sürgős esetben vegyünk be magnéziumpótló készítményt, amúgy pedig ha gyakran fáj a fejünk, táplálkozzunk magnéziumdúsan: együnk sok mandulát, tökmagot, spenótot, sóskát, kelkáposztát és teljes kiőrlésű pékárut.

Víz

Gyakran a dehidratáltság áll a fejfájás hátterében. Mielőtt bevennénk a gyógyszert, igyunk meg 4 nagy pohár vizet. Ez soknak tűnhet, de lehet, hogy szükségünk van rá.

Fotó: Pixabay/ CCO Public Domain

Szemészet

Ha nem a magnéziumhiány, és nem is a szomjúság áll a háttérben, akkor lehet, hogy rossz a szemünk. Menjünk el szemészetre, mert előfordulhat, hogy erősebb, esetleg gyengébb szemüvegre van szükségünk.

Olajak

Néha az olajak is segíthetnek, főként a levendula van nyugtató, fájdalomcsillapító hatással szervezetünkre. Kenjük be vele a csuklónkat, halántékunkat. Ha a levendula nem, akkor esetleg a borsmenta segíthet.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


× 3 = 18

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>