reggeli

6 ok, amiért mindennap kellene reggeliznünk

Nincs fontosabb étkezés, mint a reggeli. De pontosan miért is?

  • Egészségesebbek leszünk. Gondoljunk csak bele: ha mondjuk este nyolckor eszünk utoljára, s legközelebb csak másnap délben, akkor nagyjából 16 óra telik el a két étkezés között. A kávé nem számít. Persze jó esetben ebben van nyolc óra pihenés, amikor a szervezet másképp működik, s nem igényeli a bevitt tápanyagot, de a nap első 4-6 órájában biztosan éhezünk majd.
Fotó: Pexels/ CCO License
  • Az egészséges reggeli segít abban, hogy megfelelően végezzük el a munkánkat dél előtt is, rendbe teszi az inzulinszintünket, kisebb eséllyel leszünk cukorbetegek a későbbiekben.
  • Ha nem vagyunk farkaséhesek, délben kevesebbet fogunk enni, nem telítődünk úgy el, s könnyebben állunk vissza a munkába.
  • Nemcsak az energiaszintünk lesz magasabb, de sokkal hamarabb be is indul az emésztésünk, mely elengedhetetlen, ha mihamarabb szeretnénk megszabadulni a méreganyagoktól, vagy esetleg fogyni szeretnénk.
  • Jobban megy az edzés is, ha előtte reggeliztünk. Sose induljunk el éhgyomorra, legalább egy kis gyümölcsöt vagy pirítóst tegyünk a gyomrunkba, amennyiben reggel edzünk, s feltétlenül igyunk elegendő folyadékot is.
  • Egészen egyszerűen aki reggelizik, az sokkal hamarabb fog lefogyni. Hogy miért? Leegyszerűsítve azért, mert ha a szervezet azt érzi, rendszeresen és megfelelően táplálva van, s nem éheztetik akár 16 órán keresztül, nem érzi kényszerítve magát, hogy elraktározza a tápanyagot zsír formájában, hanem bátran elégeti azt, s energiát csinál belőle.

ITT és MOST VÁRJUK A HOZZÁSZÓLÁST!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük


× 4 = 12

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>